Artykuł sponsorowany

Czy warto zainwestować w kosmetyki na zamówienie?

Czy warto zainwestować w kosmetyki na zamówienie?

Własna seria kosmetyków to pomysł, z którego korzysta wiele firm z różnych branż. Swoje linie zapachów mają nie tylko znani kreatorzy mody, ale także największe firmy odzieżowe nastawione na masowego klienta, w tym również marki oferujące przede wszystkim stroje i obuwie sportowe. Z takiej możliwości korzystają także producenci samochodów. Po kosmetyki sięgają nawet przedsiębiorstwa zajmujące się wytwarzaniem elektronarzędzi i sprzętu rolniczego.

Jaką rolę mogą pełnić linie kosmetyków tworzonych na zamówienie?

Opracowanie własnej linii kosmetyków może być wykorzystywane w strategii firmy na różne sposoby. W wielu przypadkach jest to pomysł na akcję promocyjną – klienci mogą je otrzymywać jako gratisy dodawane do większych zamówień, a także wygrywać w urządzanych konkursach sprzedażowych lub loteriach. Zestawy własnych kosmetyków mogą również być oferowane jako prezenty dla partnerów biznesowych zamiast innych wyrobów. Zlecenie produkcji kosmetyków na zamówienie może też okazać się obiecującą perspektywą wejścia na nowy rynek i spróbowania sił w kolejnej branży. Często realizowaną strategią jest dodanie w ten sposób do swego portfolio produktowego wyrobu, który będzie uzupełniał istniejącą już ofertę. Takie podejście umożliwia pełną koncentrację na przygotowaniu skutecznych działań marketingowych oraz zapewnieniu odpowiedniej sieci dystrybucji przy całkowitym outsourcingu produkcji, co w przypadku firm bez doświadczenia w tym obszarze będzie efektywne, pozwalając na utrzymanie kosztów na założonym poziomie i uniknięciu problemów ze znalezieniem finansowania oraz kadr umożliwiających uruchomienie własnej produkcji.

Jakie zadania można zlecić podwykonawcy?

Zakres działań, jakie można z powodzeniem przekazać doświadczonemu podwykonawcy, jest bardzo szeroki. W przypadku firmy WATS specjalizującej się w produkcji kosmetyków i środków chemii gospodarczej na zlecenie, dla klientów decydujących się na skorzystanie z możliwości rozwoju marki własnej (private label/white label) możliwe będzie uzyskanie wszechstronnej pomocy przy opracowywaniu receptury wyrobu i dopasowaniu go do oczekiwań potencjalnych klientów, przeprowadzeniu niezbędnych testów, sporządzeniu dokumentacji oraz wsparcia przy rejestracji produktu. Klienci korzystający z outsourcingu mogą także otrzymać specjalnie przygotowany projekt szaty graficznej oraz odpowiednich opakowań, a także zwiększających atrakcyjność pudełek. W grę wchodzi też oczywiście sama realizacja produkcji oraz dostarczanie gotowych wyrobów w ustalonej w kontrakcie ilości. Dostępne są również usługi magazynowania wyrobów. Asortyment wyrobów może obejmować kosmetyki w atomizerach oraz aerozolach.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.